štvrtok 2. októbra 2014

TUTANCHAMON

Ahoj ľudkovia,
ani sme si nevšimli ako a máme tu štvrtok! :) už zostáva len prežiť piatok a ďaľší pracovný týždeň je za nami :)
Taakže, máte už plány na víkend?  Ak odpoveď znie nie, mám tu pre vás super tip :)!

Od 15.augusta do 30.novembra 2014  máte možnosť vidieť v Bratislavskej Inchebe veľmi pekne spracovanú výstavu s názvom Tutanchamon. Výstava vás zoznamuje s nálezcom Tutanchamonovej hrobky Howardom Carterom a jeho neľahkou cestou k jej objaveniu. V druhej časti vás krok po kroku sprevádza celou hrobkou z pohľadu archeológa, ktorý sa prepracováva do jej útrob, čo, ako budete mať možnosť vidieť, je oveľa zložitejšie ako sa zdá. Dokonalé repliky všetkých častí Tutanchamonovej hrobky sú samozrejmosťou a tiež by vás mohlo prekvapiť prečo sa o tomto v súčasnosti najznámejšom faraónovi donedávna vôbec nevedelo :)

Takže, ak Vás aspoň trošku zaujíma staroveký Egypt, alebo máte chuť sa o ňom niečo  viac dozvedieť, určite si túto výstavu nenechajte ujsť! viac TU
























 


Ja som sa o tejto výstave dozvedela ešte niekedy v júni a veľmi som sa na ňu tešila. Staroveký Egypt, ale aj celkovo história je moje hobby, preto som tam vybehla ešte v auguste. Musím povedať že Tutanchamon nesklamal. Aj keď minuloročná výstava Human Body bola o niečo lepšie prepracovaná, príbehy egyptských faraónov  majú niečo do seba :)

Pekný zvyšok večera! :)







5 komentárov :

Translate