sobota 8. februára 2014

ELLIE GOULDIND WIENNA ! last night :O

Tak... :) Prvá väčšia udalosť tohto roku za mnou! ... Na tento koncert som sa tešila od októbra, nemôžem uveriť že už je za mnou!! :O Za rok nie je veľa udalostí na ktoré sa naozaj tešíme...u mňa sú to  určite dovolenky,výlety, festivaly, sviatky, plesy, a koncerty!!! No keď už je to za mnou, vždy ma dolapí taký ten zvláštny pocit nostalgie a šťastia dokopy :) :D :D
A teraz už k ELLIE:

Ellie Goulding- veľká speváčka s obrovským hlasom,skladateľka, úžasná osobnosť, veľmi pekná a zábavná osoba... keď som ju uvidela, prvé čo ma napadlo bolo... VÍLA!!!! to znie ako poriadne klišé, čo? :DD
ale naozaj , bola som z nej mimo :D




Ellie som mala rada ešte keď nebola taká známa, čo som už tuším aj písala... 
Vedela som, že nepatrí k tým speváčkam, čo nevyspievajú ani  vlastné pesničky :D vždy sa mi páčil jej netuctový hlas, ale že spieva až tak dokonale, to som netušila.. Nepadol jeden škreklavý tón čo je za 1 a pol hodiny sústavného spevu teda výkon ! :D Teda za 1 a pol hodiny spevu, tancovania, pobehovaniu po pódiu,  šialeného bubnovania a tiež hry na gitaru a elektrickú gitaru :D 

Táto fotoš úplne vystihuje atmosféru konceru :D
Všetci spievali a pišťali a tancovali !! :D
hmm..takto nejako vyzerá Viedenský Konzerthaus :33


 Z Ellie počas celého vystúpenia vyžarovala pozitívna energia a radosť z toho čo robí :) Hmm.. ak toto nebolo úprimné tak  potom je  ešte aj geniálna herečka :D 

Bolo mi tiež veľmi sympatické že jej vystúpenie pôsobilo dosť spontánne, žiadne prehnané kostými, na sekundu naplánovaná choreografia ani naopičkované kroky sa nekonali :D





Bola som prekvapená aj predskokankou, lebo nebola vôbec ohlásená. :D. Vo Viedni väčšinou bývajú len taký nejaký rakúsky neznámy speváci, no Ellie predskakovala Chloe Howl :)
Najprv som ju vôbec nespoznala ale keď zaspievala jej najznámejšiu skladbu Rumour, hneď som ju spoznala z rádií :D! no.. tak som bola rada :))

Chloe Howl 
Kvalita niektorých fotiek je... nomm... taká ako je, pretože ako asi viete, na koncertoch tohto typu berú foťáky, tak sme Katkinu zrkadlovku ani nebrali, ale zabavili sme trošku ochrankára :D tak som prepašovala aspoň môj foťáčik :D ale fotila som dosť z mobilom, aby to nebolo moc  nápadné :D  -tak to je mobilová 13 Megapixelová kvalitka...no :D


 






Tieto videá (až na to prvé a posledné dve a naše reči v pazadí :D :3) som netočila ja :P Mám síce niečo nahrané ale najväčšie hity sme pretancovali, preskákali a prepišťali :D ale našťastie to nejaká dobrá osoba nahrala takže tu to je :D
Vo Viedni som aj pár vecí pokúpila, aj nejaké randoms sa nájdu tak  to sem postupne popridávam :))
#tešing ! ;*
A čo vy? máte radi koncerty? a Ellie? :))
pac&pusa :D
S







1 komentár :

Translate