sobota 25. januára 2014

Spring-Summer 2014 Haute Couture CHANEL show


Toto sa oplatí si pozrieť ;-) <3 CHANEL

Tento záber je podľa mňa úplne nádherný!! <3 :))
Cara Delevigne, Karl Legerfeld a jeho krsntný syn, Hudson Koening :)








































´Túto sezónu CHANEL prichádza s úžasnými minimalistickými strihmi zvýrazňujúcimi pás ale zároveň zahaľujúc ženské krivky... Celá prehliadka sa niesla v éterickom duchu, interiér, kapela aj javisko boli bielo-biele a outfity modeliek z čisto bielej prechádzali do jemnej broskyňovej a staroružovej :)




Veľmi sa mi páči make up a celková visáž modeliek, dokonale ladí s atmosférou a duchom prehliadky... No ale to u CHANEL samozrejme nie je novinka :D účes,pripomína svätožiaru, make up je skvelý.. No ako keby tie modelky už aj tak nevyzerali ako anjeli :D to je trošku odveci :D



!! inak: :)) všimli ste si že všetky modelky majú obuté tenisky?(samozrejme biele :D )

Podľa mňa chcel CHANEL poukázať na nekonvenčnosť a nenútenú eleganciu, taký ten Parížsky štyl à la ,,Je mi jedno čo mám na sebe aj tak viem že vyzerám skvele" :D

čo to znamená podľa vás ? Páčia sa Vám tieto tohtoročné trendy, podľa ktorých sa budú riadiť asi  všetky reťazce a značky od tých najlacnejších až po tie luxury? Páčia sa vám vychudnuté modelky, alebo je to podľa Vás nezdravé? :)

Ja osobne (s mojimi širokými kosťami) modelkám ich útle postavy veľmi závidím, myslím že len tak na nich správne vyniknú veci, ktoré prezentujé :P :)
Pac a Pusu :D
S

2 komentáre :

  1. Chanel je jednoducho Chanel... táto kolekcia je jednoducho úžasná :-).

    OdpovedaťOdstrániť

Translate